mandag den 10. september 2012

Livet som mor til 3.

Min dejlige førstefødte Tinus kom til verden 1 dag før termin. Han fik en lidt hård start på livet idet han havde slugt grønt fostervand og derved fik en infektion. Vi var indlagt på NEO i en uge, men han var en stor fin dreng på 3970 g. og 53 cm. og tog tingene med stiv arm. Han lå med C-PAP i 1 1/2 døgn, men klarede sig ellers fint.



Han er nu 4 år og 8 måneder, en stor fræk dreng :-D



Min fantastiske mellemdreng Teo kom til verden 1 uge før termin, jeg blev sat igang pga. forhøjede levertal og svær bækkenløsning. Vi måtte denne gang overnatte en enkelt nat på barselsgangen da jeg mistede 1 L. blod og derfor skulle observeres natten over. Han blev født med langt mørkt hår og var 3595 g. og 51 cm. 




Han er nu 3 år og 5 måneder, en dejlig snakkesalig dreng :-D

Min mindste er min skønne datter Fiona. Hun var ikke planlagt, men efter noget betænkningstid fik hun altså lov til at blive ;-) Hun er en vaskeægte skuddags prinsesse, og ligesom sin mindste storebror født med masser af mørkt hår på hovedet. Hun var 3800 g. og 53 cm.





Hun er nu 6 måneder, og en glad lille dame med temperament :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar