onsdag den 5. december 2012

2. advent give-away

Så er jeg klar med endnu en konkurrence!

Som man måske kan fornemme så er vi herhjemme MEGET glade for mærket MOLO. Drengene er vilde med deres prints som både kan være biler, fodbolde og dyr, og så laver de nogent fantastisk overtøj. En ting som vi køber hver sæson herhjemme er deres lækre plys trøjer (dem med bjørnekloen på)..

Og minsandten om det ikke er sådan en jeg har på højkant denne gang :-D Der er 1 på højkant og den fåes i disse 2 farver:



For at være med i konkurrencen skal du:

1. "Syntes godt om" Molo inde på Facebook her
2. Skrive hvilken farve og størrelse du gerne vil vinde (fåes i str. 62-92)
3. Være fast læser af min blog

Vinderen trækkes på søndag d. 9/12

32 kommentarer:

  1. Uh, fed præmie! Jeg vil meget gerne vinde en tøsefarvet (den rosa) str. 92 :-)

    SvarSlet
  2. Vi kunne godt tænke os pige modellen i str. 80 :-)

    SvarSlet
  3. Har liket, og kunne godt tænke mig pigemodellen i str. 80 :)

    slettebjerg.isheste@gmail.com

    SvarSlet
  4. Ih hvor er de fine.
    Hailey vil være lækker i en pigemodel str. 86 :-)

    SvarSlet
  5. Ej, den vil vi vildt gerne vinde! Vi ville blive rigtig glade for en blå i str 80! :D (Det er mig der er meldt som fast læser som moster K, min computer er underlig!)

    SvarSlet
  6. Uuuuhh Elvira vil elske sådan en fin en i pigefarve (og det vil Elviras mor også ;)). Har liket og følger nu også din fine blog :D Elvira er i str 80 nu så vil tro det skal være en str 80? :)

    SvarSlet
  7. Uhh vil gerne vinde tøse modellen i str. 86..

    SvarSlet
  8. Vi elsker også molo herhjemme. Fed præmie.
    Vi kunne godt tænke os den dreng og 86.

    SvarSlet
  9. Uhhh. Vil forfærdelig gerne vinde drengetrøjen i str 80 til mit barnebarn,
    da hans far og mor er vilde med Molo.
    mosekonen1958gmail.com

    SvarSlet
  10. Drenge modellen i str. 68 ;)

    SvarSlet
  11. Jeg er helt sikkert med og du er mer end velkommen til at deltage i min give away også:-)Gerne i str. 80 Molo

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Fantastisk! Jeg ville elske en blå i str 92 til min søn :)

    Henridarling@gmail.com

    SvarSlet
  13. Uha pigemodel i str 86 til Kaya My :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  14. Så fed ville super gerne vinde en rosa til My i str 86
    Følger dig Via Bloglovin og Sys godt om MOLO
    Jokem@ikast-brande.dk

    SvarSlet
  15. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    facebook : sabo eva
    I like blue!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  16. Vil gerne vinde den blå i størrelse 92 :)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Den er så lækker så vil gerne vinde den rosa i str. 80 til min lille Andrea. Mvh Trine hoiien@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Uh jeg gad godt vinde den blå i str 104. Tjek evt min give away på min blog. Den er måske noget for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Belinda din drillenisse - den få kun til 92 ;-)

      Slet
  19. Hvis jeg er heldig vil jeg gerne havde den i rosa i str. 92.
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  20. Ejj så fin en præmie.

    Hvis jeg vinder (og det satser jeg på!) - ønsker jeg mig en turkis i størrelse 92.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger dig lige via bloglovin - mit friendconnect vil ikke virke!

      Slet
  21. I turkis i str. 92. :)
    Anniesben@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg ønsker mig den turkis til Alvin i str 92:)

    SvarSlet
  23. til pige i str 86 :)

    kig også gerne forbi mine give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  24. Del din giveaway på facebooksiden 'Danske giveaways' her:
    https://www.facebook.com/#!/pages/Danske-giveaways/489044361148104
    Husk at skrive hvornår den slutter!

    SvarSlet
  25. Så er der liked på deres facebook side og jeg ville rigtig gerne vinde den i blå i størrelse 92 :)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  26. Uhh ville elske at vinde den i pige str 86 :)
    gittelunddorf@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hvor fint Josefine! Luka vil gerne vinde en i str 80 - og naturligvis i drengefarve.

    Nina_101085@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Uhh, nice give-away

    Skulle vi være så heldige at vinde, skulle det være den blå i str. 86 :)

    mj_90@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Hvor lækker. Jeg vil gerne vinde str. 92 i tøse udgaven til min lille Prinsesse :-) Jeg følger via bloglovin

    Tjek også min julekalender med ny præmie hver dag på superprinsessen.dk

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet