mandag den 26. november 2012

Slut med barsel og Halløj i Vuggestuen


Det har været en lidt kaotisk November måned. Fiona er startet i vuggestue, jeg er så småt startet på arbejde og samtidig har vi kæmpet lidt med Tinus der pga. ombygning nede i børnehaven har været fuldtid i skov børnehaven de sidste snart 3 måneder - og det er han IKKE tilfreds med.

Fiona har haft en stille start på vuggestue livet, men det har været fint for os begge at have tid til en langsom indkøring - for MOR her var så absolut ikke klar til at skulle efterlade min "lille" baby i vuggestuen allerede. Men i og med det er en stue jeg kender, pædagoger jeg kender osv. så har det været en opstart uden alt for meget gråd (både fra min og Fionas side ;-) ). Fiona er selvfølgelig den mindste på 9 måneder, den næst yngste er lige blevet 1 år, og der kommer ikke nogen små igen før til maj - så de har tid til hende og det beroliger mig helt vildt at vide at de ikke har 3 små børn der alle skriger efter opmærksomhed. Hun er glad for at være dernede, sover desværre ikke så længe, men spiser og "leger". Det skal nok blive godt! Og desuden så er hendes storebrødre jo lige ud på den anden side af døren.

Store pige klar til 1. dag på Meteoerne
(undskyld det vender på siden, men kan sgu ikke få det vendt anderledes)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar